جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دستگیری فروشند گان اینترنتی داروهای غیرمجاز

محتوای جدول

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌جنوبی از دستگیری عامل پخش داروهای غیرمجاز در بیرجند خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, سرهنگ حسینی در این باره گفت: کارشناسان فتا حین پایش فضای مجازی تبلیغی مبنی بر فروش قرص‌های چاق‌کننده و اشتهاآور در یکی از سایت‌های استان را مشاهده کردند که در آن فردی با هویت نامعلوم با گذاشتن شماره تلفن همراه اقدام به فروش و تبلیغ دارو و قرص افزایش وزن می‌کرد.
وی افزود: این فرد ادعا کرده بود داروهای وی کاملا گیاهی بوده و حاوی انواع ویتامین‌های ب است.
وی با بیان اینکه بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این داروها قاچاق بوده و فروش آن در اینترنت غیرقانونی است، افزود: ماموران فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و با هماهنگی قضایی طی دو مرحله تعداد هشت جعبه قرص حاوی حدود 300 بسته قرص نیروزا را به صورت غیرحضوری از متهم خریداری کردند.
حسینی با اشاره به اینکه پس از اعتمادسازی، ماموران با هماهنگی مقام‌قضایی با نامبرده قرار ملاقات حضوری برای خرید دارو گذاشتند، گفت: پس از حضور متهم در محل قرار، وی دستگیر و در بازجویی بیان داشت که داروها را از یک مربی بدنسازی در بیرجند خریداری کرده است.
وی همچنین گفت: این مربی بدنسازی داروها را در باشگاه خود به صورت مخفیانه به فروش می‌رساند که با هماهنگی قضایی متهم دستگیری و به پلیس فتا منتقل شد و در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد. رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی به تمامی شهروندان توصیه ‌کرد برای تهیه هرگونه دارو با پزشک مشورت کرده و دارو را صرفا از داروخانه‌ها تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: