جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راه اندازی تور مجازی شهر الکترونیکی سلطانیه درزنجان

محتوای جدول

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان گفت: تور مجازی شهر الکترونیکی سلطانیه با بیش از ۵۷ نقطه در استان زنجان آماده شده است.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، صالح نجفی در جلسه ستاد دولت الکترونیک استان زنجان اظهار کرد: تور مجازی شهر الکترونیکی سلطانیه و موزه گویا در استان زنجان آماده شده است.

وی با بیان اینکه سایت جامع شهر مجازی در حال پیگیری و عقد قرارداد است، خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای مبلمان شهری سلطانیه هنوز به نتیجه لازم نرسیده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان بر ضرورت حمایت از نرم‌افزارهای پایلوت استان تاکید کرد و افزود: طرح‌های جدید نرم‌افزارهای استانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴ دستگاه اجرایی استان اطلاعات خود را به ستاد الکترونیک ارائه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جمع‌بندی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

* پایش الکترونیکی ۱۰ دستگاه اجرایی زنجان

نجفی با اشاره به پایش برنامه‌های الکترونیکی ۱۰ دستگاه اجرایی استان یادآور شد: این دستگاه‌های اجرایی از بیشترین مراجعان برخوردارند.

وی هوشمند کردن کنتورهای برق شهر سلطانیه را به عنوان پایلوت از پیشنهادات عنوان کرد و افزود: با هوشمند شدن این کنتورها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان از اختصاص ۱۰ دستگاه رایانه امانی برای روستای الکترونیکی سنبل‌آباد خبر داد و یادآور شد: تجهیز دهیاری به یک دستگاه رایانه از دیگر اقدامات در این زمینه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز یک کلاس به صورت نیمه هوشمند، اجرای روستای الکترونیک را از مصوبات ستاد دولت الکترونیک عنوان کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: