جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راه اندازی HIS در بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس

محتوای جدول

رئيس اداره آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد:

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، با تاکيد رياست دانشگاه مبنی بر تجهيز بيمارستان­های استان به سيستم اطلاعات بيمارستانی، سيستم HIS بيمارستان شهيد مطهری شهرستان گنبد، با همت و تلاش مسئولان و کليه پرسنل بيمارستان و همکاری اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، از مهرماه سال جاری بطور کامل شروع به کار کرد.

دکتر مرتضی زاهدی، مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن اعلام این خبر افزود:

در حال حاضر از تعداد 14 بيمارستان زيرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان، 6 بيمارستان به سيستم his مجهز شده است و بخش عمده­ي مطالعات و ايجاد زيرساخت سخت افزاری مورد نياز جهت راه­اندازی اين سيستم در ساير بيمارستان­ها نيز صورت پذيرفته است. ایشان اظهار داشتند اميد است با تلاش و پيگيری بيش از پيش مسئولان بيمارستان­ها و همکاری واحدهای مختلف دانشگاه که در اين امر دخيل می­باشند، تا پايان سال 91 کليه بيمارستان­های دانشگاه به اين نرم افزار تجهيز گردند.

راه اندازی اين سيستم علاوه بر بهبود در  فرآيند و ارتقاء مديريت بيمارستان­ها، با توجه به ايجاد بانک اطلاعاتی از داده­های توليد شده در تمامی بخش­های بيمارستان، موجب بهبود عملكرد و تصميم گيري بهتر شده و  با ارائه­ي اطلاعات و  سوابق بيمار به ارائه كنندگان خدمات، نقش مؤثري را در تصميم گيري­هاي بهداشتي-درماني ایفا نموده و  امکان پياده­سازی سيستم پرونده الکترونيک سلامت (سپاس) و در نهايت رضايت هرچه بيشتر بيماران و پرسنل را فراهم خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: