جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نرم افزارهای امنیتی استارو موفق به کسب کلاس Aاز سازمان فناوری اطلاعات

محتوای جدول

تمام نرم افزارهای امنیتی Astaro به همراه سیستم عامل مقاوم سازی شده Linux یکجا بصورت یک Image عرضه شده و قابل نصب برروی سخت افزارهای مورد نظر شما می باشد.

تمام امکانات مدیریتی و امنیتی سخت افزار های Astaro در حالت نرم افزاری نیز موجود است. نصب و راه اندازی نسخه نرم افزاری Astaro بسیار آسان تر و سریع تر از نصب و تنظیم چندین نرم افزار کاربردی جداگانه است که نیازمند نصب سیستم عامل نیز می باشد. تمام این عملیات در نسخه نرم افزاری Astaro ، بطور یکجا توسط برنامه نصب انجام می گردد.نسخه نرم افزاری Astaro را می توان از سایت این شرکت دریافت (Download) کرده و Image دریافت شده را برروی یک CD قرار داد. کتابچه راهنمای الکترونیکی بصورت فایلهای Acrobat PDF نیز در دسترس می باشد. CD ساخته شده دارای قابلیت راه اندازی (Boot) بطور خودکار بوده و به آسانی ظرف چند دقیقه بر روی کامیوترهای سازگار با فناوری Intel قابل نصب و راه اندازی است.
تمام امکانات امنیتی و مدیریتی که در سخت افزار های آماده Astaro عرضه می شوند، برروی نسخه نرم افزاری نیز موجود هستند. با این امتیاز که می توان بستر سخت افزاری دلخواه را بر اساس نیاز خود تغییر داده و ارتقاء دهید. عملکرد نسخه نرم افزاری Astaro ارتباط مستقیم با ظرفیت و منابع سخت افزاری مورد استفاده دارد. حداقل احتیاجات سخت افزاری به شرح زیر است.

  • پردازنده (CPU) معادل Intel با سرعت حداقل 1.5GHz
  • حافظه (RAM) حداقل 1GB
  • دیسک سخت (Hard Disk) با فضای آزاد حداقل 20GB

تجربه نشان داده است که بهترین عملکرد با پردازنده Intel Dual / Quad-Core با سرعت 2GHz و حافظه 2GB قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: