جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رکورد صادرات فناوری اطلاعات در کره جنوبی

محتوای جدول

صادرات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی به رکورد جدیدی افزایش یافت.

  

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  وزارت بازرگانی، صنایع و انرژی کره جنوبی اعلام کرد که در ماه اکتبر سال جاری میلادی صادرات فناوری اطلاعات و ارتباطات این کشور به دلیل افزایش خوب تقاضا برای تراشه‌های تولید داخل و همچنین تلفن‌های همراه هوشمند رشد بالایی داشته و به رکورد جدیدی دست یافت.

 بر این اساس در ماه اکتبر سال جاری میلادی صادرات فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با رشد 11.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 16 میلیارد و 230 میلیون دلار رسید.

 بر اساس اعلام وزارت بازرگانی، سنایع و انرژی کره جنوبی، رکورد قبلی صادرات فناوری اطلاعات و ارتباطات این کشور متعلق به ماه می سال جاری و برابر با 15 میلیارد و 150 میلیون دلار بود.

 با توجه به واردات کره جنوبی در این بخش، مازاد تجاری هشت میلیارد و 470 میلیون دلاری برای این کشور در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسیده است که افزایش سالانه 19.7 درصدی نشان می‌دهد.

 به گزارش خبرگزاری شینهوا، در همین حال گفته شده است که در 10 ماهه نخست سال جاری میلادی صادرات فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی برابر با 141 میلیارد و 110 میلیون دلار بوده است که رشد 10.6 درصدی نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: