جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

زندگی ما جز خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب نیست

محتوای جدول

 

 

 

شهردار تهران گفت: زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از مردم چیز دیگری نیست.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، محمد باقر قالیباف صبح 29 اردیبهشت ماه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید “امید عباسی” در سازمان آتش نشانی افزود: در ابتدا به خانواده شهید عباسی عرض تسلیت دارم زیرا این شهید مایه افتخار همه همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران و به ویژه سازمان آتش نشانی است. این پدر و مادر فرزند از جان گذشته‌ای را تربیت کردند که مایه افتخار است.

وی افزود: پدر و مادر شهید عباسی با رزق حلال و تربیت درست این امانت خدا را این گونه به او باز گرداندند. همه ما در مجموعه شهرداری شما را – پدر و مادر شهید عباسی- مایه افتخار می‌دانیم و هیچ وقت شهید امید عباسی را از یاد نخواهیم برد.

شهردار تهران ادامه داد: به همسر این شهید نیز تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به همکاران و همسنگران خود در سازمان آتش نشانی عرض تسلیت دارم. خدا را شاهد می‌گیرم نوبتی در جمع دوستان آتش نشان بودم و به آنها گفتم وقتی به عنوان یک رزمنده وارد مجموعه شما می‌شوم روحیه خدمت، شجاعت و مردانگی در این محیط موج می‌زند.

قالیباف ادامه داد: امروز همه ما با هم متعهدیم، همچون همرزمان شهیدمان در سنگر ایستاده‌ایم تا راه و آرمان شهدا را پیش ببریم.

شهردار تهران گفت: ما این مسیر را انتخاب کردیم و زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان انقلاب و دفاع از مردم نیست. یک روز این دفاع در جبهه بود و امروز نشان داده شد در این شهر پرتلاطم مشغول زندگی، مردان مردی هستند که همچون شهدا از همشهریان و فرزندان خود دفاع می‌کنند و در این راه با رشادت جان خود را نیز می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما امید عباسی را از دست ندادیم. او با رشادت خود به چهار نفر زندگی بخشید. عهد می‌بندیم در این ماه عزیز و به خانواده شهید و همچنین مردم می‌گوییم این راه همچنان ادامه دارد و این در بسته نیست و روحیه جوانمردی، شهادت و خدمت باز است.

شهردار تهران در پایان با عرض تسلیت دوباره به خانواده شهید عباسی گفت: امیدواریم در این راه موفق بوده و فردا شرمنده شهدا نباشیم.

قالیباف پس از صحبت در مراسم تشییع پیکر شهید امید عباسی بر پیکر آتش نشان فداکار فاتحه خواند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: