جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ساخت نمونه مهندسی پایانه تلفنی مبتنی بر IP توسط پژوهشگران داخلی

محتوای جدول

پروژه “طراحی و ساخت نمونه مهندسی پایانه تلفنی مبتنی بر IP” به دست توانمند پژوهشگران فعال در گروه ارتباطات ثابت پژوهشکده فناوری ارتباطات اجرا شده و محصول نهایی آن با عنوان  “IP& VIDEO PHONE” آماده عرضه به صنعت تولید تجهیزات مخابراتی کشور است.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، این نمونه مهندسی با در نظر گرفتن ویژگی هایی در جهت تجاری سازی و بومی سازی، با تاکید بر افزودن امکانات و قابلیت های مناسب که باعث برتری این تلفنها نسبت به مدل‎های مشابه موجود در بازار می شود، ساخته شده است.

شایان ذکر است این محصول امکان استفاده از سیستم عامل اندروید و امکان به روز کردن برنامه های کاربردی وابسته به آن را دارد، همچنین برای افراد عادی جامعه که دانش به کارگیری کامپیوتر و امکانات اینترنتی را ندارند به آسانی قابل استفاده است.

لازم به ذکر است این محصول دارای قابلت‎های بالای شبکه، استفاده از فناوری PoE و استفاده از نیروی مستقل از منابع انرژی برای مواقع قطع برق، بخصوص برای تماسهای اضطراری و شرایط بحرانی است. همچنین امکان اضافه کردن ماژول WiFi و استفاده از نمایشگر گرافیکی برای هر دو تلفن صوتی و تصویری و امکان طراحی GUI مورد درخواست مشتری از دیگر امکانات این نمونه مهندسی می باشد.

گفتنی است IP& VIDEO PHONE ها امکان ارتباط صوتی و تصویری همزمان و دوطرفه را برقرار کرده و دارای دوربین، نمایشگر رنگی و لمسی، هدست و اسپیکرفون هستند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: