سازگار ارقام TP-LINK را هم درون سبدش گذاشت

محتوای جدول

قائم مقام مدیرعامل شرکت سازگار ارقام پنج‌شنبه گذشته در نشستی خبری با اعلام این که محصولات شبکه TP-LINK به سبد کالای این شرکت افزوده شده است، گفت: هدف از عرضه محصولات شبکه TP-LINK این است که ارزش افزوده‌ای به بازار این محصول اضافه کنیم نه اینکه جنگ داخلی بین نمایندگان فروش این محصول در داخل کشور راه بیاندازیم.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, کوروش دوالو با بیان اینکه شرکت سازگار ارقام چهارمین نماینده فروش محصولات شبکه TP-LINK در ایران است، افزود: این شرکت با تماس با نمایندگی شرکت سازگار در دوبی خواست که نمایندگی جدیدش را به ما بسپارد که با توجه به اینکه این برند شناخته شده و خوشنام است آن را پذیرفتیم.
وی گفت: سازگار ارقام سبد کالایی بزرگی دارد که اکنون کالای شبکه هم به آن افزوده شده است و برای گارانتی و خدمات فروش این محصولات تیمی تخصصی به کار گرفته‌ایم.
دوالو گفت: هدف سازگار این است که مشتریان جدیدی به شبکه فروش این محصول اضافه کند به خصوص این تمرکز را روی شهرستان‌ها می‌گذارد بنابراین هیچ‌گونه تداخلی با فعالیت دیگر نمایندگی‌ها در کشور ندارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با ورود سازگار ارقام، بازار سایر نمایندگی‌ها به خطر نمی‌افتد؟ گفت: سعی ما براین است که هماهنگ با سه نمایندگی دیگر حرکت کنیم به گونه‌ای که قیمت محصولات را با هماهنگی شرکت تولیدکننده تعیین خواهیم کرد. در عین حال به سراغ بازارهایی می‌رویم که دوستان به سراغش نرفته‌اند و بکر است. وی افزود: بازار ایران بسیار گسترده است و هر برندی فروش خود را دارد به طور مثال شرکت سازگار ارقام ماهانه 20هزار دستگاه نوت‌بوک می‌فروشد و مطمئن هستیم که در زمینه فروش محصولات شبکه TP-LINK هم موفق خواهیم بود.
وی با بیان اینکه TP-LINK جزو ده شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات شبکه در جهان است، گفت: محصولات این شرکت در حد یک مودم خلاصه نمی‌شود بلکه بسیار گسترده بوده و تمام تجهیزات شبکه مانند پسیو، سوییچ، آنتن و غیره را شامل می‌شود. دوالو در پاسخ فناوران مبنی بر اینکه دلیل انتخاب سازگارارقام چه بوده است؟ گفت: بازار شبکه بسیار گسترده است و یکسری از برندها به دلیل تحریم نمی‌توانند در بازار کشور عرضه شوند، از آنجایی که TP-LINK در بازار ایران شناخته شده بود، تصمیم گرفتیم که نمایندگی این برند را داشته باشیم این‌گونه هم شرکت تولیدکننده از ارزش افزوده شرکت سازگار بهره‌مند می‌شود و هم سازگار کالایی که در کشور شناخته شده است را می‌فروشد. در ادامه مراسم مدیر منطقه‌ای محصولات شبکه TP-LINK با بیان این مطلب که 50 درصد از سهم بازار ADSL ایران را در اختیار داریم، گفت: این اطلاعات را به طور دقیق از بازار ایران به دست آورده‌ایم. کلین لی افزود: برنامه‌ای داریم که تا آخر امسال بتوانیم با شرکت‌های PAP کار کنیم و فروش این محصولات را در بازار ایران بالا ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: