جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سامانه الکترونیک آموزشی وزارت ICT در اختیار کارکنان شرکت پست

محتوای جدول

در راستای افزایش مهارت های نیروی انسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و شرکت پست تفاهم نامه آموزشی امضا کردند که در راستای آن کارکنان پست از امکانات سامانه الکترونیک آموزشی وزارت ICT استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این تفاهم نامه آموزشی با دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شده که براساس آن کارکنان شرکت پست می‌توانند از امکانات سامانه الکترونیک آموزشی وزارت ICT نیز بهره ببرند.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,در این راستا آموزش الکترونیکی به کارکنان شرکت پست و مجموعه وزارت ارتباطات هم در بستر اینترنت و هم در بستر اینترانت ممکن است تا کارکنان بتوانند از دورس این سامانه بهره ببرند.

تامین محتوای آموزشی و تامین دروس نیز توسط شرکت پست انجام می شود.

حسن احمدوند مدیر کل مرکز آموزش شرکت پست با اشاره به مفاد این تفاهمنامه گفت: با توجه به گستردگی فیزیکی شبکه پست کشور ، برای آموزش کارکنان با مسائل متعددی مواجه بودیم که آموزش غیر حضوری و به صورت آنلاین می تواند در مسیر توسعه و افزایش مهارت های کارکنان پست بسیار مفید باشد.

به گفته وی برگزاری آزمون های آنلاین نیز در افزایش بهره مندی کارکنان موثر بوده و به طور کلی آموزش الکترونیکی محدودیت ها و خلاء های آموزش را بر طرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: