جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سامسونگ جایگزین Galaxy S4 را عرضه می‌کند

محتوای جدول

اگرچه تنها شش ماه از زمان تولد گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ می‌گذرد، اما این شرکت کره‌ای از هم‌اکنون تلاش می‌کند مدل جایگزین این محصول را تولید کند.

خبرگزاری فارس: سامسونگ جایگزین Galaxy S4 را عرضه می‌کند

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, این محصول که با نام S5 وارد بازار می‌شود هم‌اکنون در دست توسعه است و منابع خبری کره جنوبی از هم‌اکنون نخستین شایعات در مورد آن را منتشر کرده و پیش‌بینی‌های خود را برای آن گزارش داده‌اند.

فرآیند تقویت کیفیت دوربین‌های دیجیتالی در سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در گوشی S5 نیز دیده شود. کارشناسان می‌گویند که این محصول در سال 2014 میلادی با دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

از آنجایی که مگاپیکسل بالاتر توقع کاربران امروزی را برآورده نمی‌کند، شرکت سامسونگ Galaxy S5 را همراه با سیستم اوپتیکال تثبیت تصاویر عرضه می‌کند. این سیستم برای حضور در برخی سرویس‌های اجتماعی از جمله Instagram و Vine اهمیت فراوان دارد.

این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، سامسونگ هم‌اکنون دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی مخصوص این گوشی هوشمند را تولید کرده است و این طور احتمال می‌رود که این دوربین به یک استاندارد ثابت برای نسل آتی گوشی‌های سامسونگ تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: