جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سایت جدید دانشگاه کرمان منطبق با تکنولوژی های برتر دنیا است

محتوای جدول

 

سرپرست واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چنین بیان کردند: ساختار قدیمی سایت با برخی نرم افزار ها و سیستم های عامل روز دنیا سازگار نبود. بر این اساس ساختار جدید بر اساس تکنولوژی روز راه اندازی شده است. به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، وی ادامه داد: کلید اجرایی سایت جدید دانشگاه از سال گذشته شکل گرفت و اجرای آن نیز در سه مرحله شامل طراحی، آماده سازی و استقرار انجام شد.
آقای علی آذرنوش در این رابطه گفت: استقرار سایت نیز از ماه گذشته آغاز و کارهای زمینه ای مانند آموزش کارشناسان، تبدیل صفحات قدیم به صفحات جدید، آماده کردن صفحات وب جدید و لینک های مرتبط، انجام شده است و از ابتدای مهرماه سال جاری فعالیت رسمی سایت جدید آغاز می شود.
 وی با بیان اینکه در ارزیابی های وبو متریک، وب دانشگاه را از نظر تکنولوژی و محتوایی مورد سنجش قرار می دهند، اظهار داشت: طراحی سایت جدید نیز بر اساس نیازهای دانشگاه و شاخص های وبومتریک وزارت بهداشت صورت گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری وزارت بهداشت و قدیمی بودن تکنولوژی سایت دانشگاه، به روز رسانی این سایت از جمله اقداماتی بود که انجام شد. وی افزود: با توجه به گستردگی آیتم های متفاوت، سایت دانشگاه به چند بخش عمده شامل آموزش، پژوهش، خدمات الکترونیک برای ارباب رجوع، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقسیم بندی شده است.
وی عنوان کرد: در سایت جدید آیتم های غیر ضروری حذف شدند. همچنین کلیه معیارهایی که در وبومتریک مورد نظر است در سایت جدید دانشگاه در نظر گرفته شده است. همچنین ماژول اخبار در سایت جدید به روز رسانی شد.
آذرنوش، گفت: همچنین اطلاع رسانی در زمینه برگزاری همایش ها، کنگره ها و مطالب مهم در قالب ماژول دیگری در سایت جدید در نظر گرفته شده که کاربر با کلیک بر این قسمت می تواند به اطلاعات بیشتری دست پیدا کند.
سرپرست مرکز آمار، رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه در مورد سایر مزایای سایت جدید دانشگاه، گفت: مشاهده و صدور فیش حقوقی، مشاهده احکام پرسنلی، سوابق آموزشی همکاران و بازنشستگان از طریق وب سایت جدید قابل دسترسی است. این سامانه قابلیت این را دارد که همکاران در واحدهای تابعه حکم، حکم پرسنلی، آخرین حکم و حکم های ماقبل خود را مشاهده کنند. همچنین سوابق آموزشی که از سوی رابطین آموزشی برای آنها ثبت شده، از طریق این سایت قابل دسترسی و مشاهده است.
وی یکی از مشکلات عمده بازنشستگان دانشگاه را دریافت فیش حقوقی به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: در سایت جدید بازنشستگان به ویژه بازنشستگان شهرستانی می توانند بدون مراجعه به دانشگاه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. وی اضافه کرد: برای دسترسی افراد به این قابلیت سایت، نام کاربری و رمز عبور هر فرد کد ملی در نظر گرفته شده است که افراد با مراجعه به این قسمت می توانند رمز عبور خود را تغییر دهند.
سرپرست مرکز آمار، رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان از خانم ها” حکیمه بنی فاطمه”،”مهدیه منتظری”، ” سمیه شریفی”، “فروه صابرماهانی “،”حمیده سالارکیا” و آقایان”هدهدکیان”، “مهدی فاطمی” و ” مهدی امین جعفری” همکاران این مجموعه که در زمینه ارتقاء و به روز رسانی سایت فعالیت کردند، تشکر و قدر دانی کرد.
هم اکنون سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس http://www.kmu.ac.ir در دسترس می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: