جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سایت پشتیبان بانک سینا راه اندازی شد

محتوای جدول

سایت پشتیبان اطلاعات و عملیات الکترونیکی بانک سینا طی مراسمی رسما در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, این سایت که با حضور عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونان، مدیران، مشاوران، طراحان، پیمانکاران و کارشناسان حوزه انفورماتیک این بانک به بهره‌برداری رسید، طی چهار سال با هدف ایجاد اطمینان و استمرار فعالیت‌های بانکداری الکترونیکی بانک سینا و پس از چندین مرحله آزمایش و مانور سرد و گرم در مدار فعالیت‌های بانکداری الکترونیکی بانک سینا قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه، همتی گفت: با وجود این سایت، خدمات نوین و الکترونیکی بانک سینا در هیچ شرایطی قطع نخواهد شد و حتی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه می‌توان عملیات بانکی در همه اشکال خود را با اتکای به این سایت انجام داد.
همتی افزود: با پیشرفت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک سینا به خصوص اینترنت بانک، همبانک سینا، همراه بانک، سیناسل، تلفن‌بانک و نظایر آن، ضرورت وجود این پایگاه در متن خدمات و تاسیسات زیر ساخت الکترونیکی کشور، ضروری تشخیص داده شد و اینک بانک سینا قادر است خدمات جامع خود را در اختیار بانک‌های دیگری که از داشتن چنین امکاناتی بی‌بهره‌اند قرار دهد.
وی گفت: بانک سینا از آغاز فعالیت خود به رشد بی‌برنامه و توسل به برنامه‌های جاه‌طلبانه اعتقاد نداشته و معتقد به برداشتن گام‌های مطمئن، ماندگار و تامین کننده نیاز مشتریان و کشور بوده است.
همتی از مهندس پشم چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا و همکارانش مهندس دلگشاد، مهندس هادی، مهندس خاکو و شرکت‌های مشاور و پیمانکار از جمله شرکت توسن که طی چهار سال گذشته در یک اقدام هماهنگ چنین طرحی را به نتیجه رساندند، سپاس‌گزاری کرد.
در این مراسم فاطمی مدیرعامل شرکت توسن و گروهی از همکاران وی نیز حضور داشتند.
گفتنی است: پروژه ساخت و بهره‌برداری از سایت پشتیبان بانک سینا از اردیبهشت ماه 1388 آغاز شد که با وجود برخی موانع و مشکلات اجرایی اعم از تأثیرات تحریم‌های سیاسی به تامین تجهیزات پیشرفته و پیچیدگی‌های فنی به سرانجام رسید و این بانک جزو معدود بانک‌های دارنده سایت پشتیبان در کشور است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: