جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سومین فن بازار ملی برپا می‌شود

محتوای جدول

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: در هفته پژوهش امسال سومین فن بازار ملی جمهوری اسلامی ‌ایران در محل دایمی‌ نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, اسماعیل قادری‌فر گفت: رویکرد برنامه‌های هفته پژوهش امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد و علم با محوریت تحقق حماسه اقتصادی از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است. برپایی سومین فن بازار ملی با ارایه یکهزار محصول دانش‌بنیان نیز با توجه به عملیاتی شدن این محور انجام می‌شود.
وی برپایی چهاردهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، تقدیر از 120 پزوهشگر نمونه کشور و همچنین برپایی نشست سراسری انجمن‌های علمی ‌و سازمان‌های علمی ‌مردم نهاد در حوزه علم و فناوری را (24 آذرماه) از مهم‌ترین برنامه‌های هفته پزوهش اعلام کرد.
قادری‌فر گفت: 25 آذرماه روز ملی پژوهش است و به همین مناسبت چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور با حضور مسوولان در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. امسال از 120 پژوهشگر و فناور برتر در 12 حوزه مختلف علمی ‌و موسسات برتر پژوهشی در این جشنواره تقدیر می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره همچنین از پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برتر، انجمن‌های علمی‌ و قطب‌های علمی ‌برگزیده و موسسات پژوهشی بخش خصوصی تجلیل می‌شود.
دبیر ستاد ملی هفته پژوهش گفت: جشنواره بین‌المللی جوان خوارزمی ‌26 آذر ماه و مراسم پایانی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور با معرفی محصولات برتر تجاری شده در 27 آذرماه برگزار می‌شود.
وی همچنین برپایی نشست سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، نشست مجریان طرح‌های کلان ملی مصوب شورای عالی عتف و بازدید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از نمایشگاه و فن بازار را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش اعلام کرد.
قادری‌فر گفت: بازدید سرمایه گذاران از نمایشگاه و فن بازار زمینه را برای انعقاد قرار داد میان فناور و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تجاری‌سازی محصولات فناوری فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: