جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سيستم اتوماسيون اداري تحت وب در دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

محتوای جدول

مدیر فناوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه علوم پزشكي همدان اعلام کرد: پيرو نامه معاونت محترم توسعه مديريت و منابع دانشگاه در زمينه پياده سازي سامانه اتوماسيون اداري تحت وب در كليه واحدهاي تابعه دانشگاه، سامانه جدید جايگزين سامانه قدیمی شده و در دانشگاه عملیاتی شد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, مهندس بیگلرخانی در این رابطه اظهار داشت: نگرش خاص و گسترده این مجموعه به بستر و مخاطبان اتوماسیون در یک سازمان می‌باشد. در این مجموعه، علاوه بر پوشش نیازهای متعارف از قبیل مدیریت مستندات در گردش سازمان در قالب «نامه‌های اداری»، امکانات گسترده‌ای جهت پشتیبانی از نیازهای کاربران در زمینه مکتوبات اداری در نظر گرفته شده است. با استفاده از لایه «مدیریت گردش‌کار» و با بهره‌گیری از زیرسیستم «مولد فرم‌های پویا»، ، انواع روال‌ خاص تعریف شده سازمان بدون نیاز به استفاده از نرم‌افزار اضافی و توسط کارشناسان مکانیزه می‌شود.
وی افزود: در مجموع می‌توان گفت که استفاده از سیستم‌های حوزه «اتوماسیون اداری»، کلیه نیازهای مربوط به ارتباطات، تبادل اطلاعات و مدیریت زمان‌ و کارها را در سازمان‌های کوچک و بزرگ برآورده می‌‌نماید و بستری بسیار قوی و مناسب جهت مکانیزاسیون در ابعاد مختلف مهیا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: