جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سیاست های نوین تبلیغاتیFacebook چیست؟

محتوای جدول

FacebookPhoneهیچ کاربری از تبلیغات خوشش نمی آید اما چیزی که به اثبات رسیده تبلیغات بخشی اعظم از اینترنت را برای وبمستران پر کرده اند و این چیزی نیست که هیچ گاه از دنیای مجازی کنار کشیده شود.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک ؛ همانطور که می دانید تبلیغات روزانه میلیون ها دلار برای شرکت های بزرگ درآمد کسب می کنند؛ شیوه ای زیبا که هم به معرفی جهان کالا می پردازد و هم نیاز به معرفی کالا به صورت فرد به فرد نیست.

همه تبلیغات با هم برابر نیستند؛ یکی ارزش مادی بیشتری دارد یکی معنوی اما شاید هدف یکی سوق دادن به سمت هدفی ناصحیح باشد یا اصلا تبلیغ از هیچ نظر ارزشی نداشته باشد، از این سو فیسبوک با یک بازرسی مجدد در سدد آن برآمده تا تبلیغات بیهوده و ناشایست را کاهش داده یا آن ها را به کل حذف کند.
اکنون قرار است تمامی محتویات خشونت و فاحشه آمیز و هر آن چیز از آن به عنوان اعتراض از آن ها یاد شده در ابتدا درگیر یک بازبینی دستی و انسانی قرار گیرند و سپس احتمالا منتظر یک سیستم خودکار برای کنترل آن ها خواهیم بود که گفته می شود تا پایان هفته تمامی محتویات گرافیکی کنترل شده و محیط فیسبوک متعادل گشته و استاندارد های تبلیغاتی در آن رعایت شوند.
بیایید اعتراف کنم! من به شخصه روزانه مدت زمان زیادی را در فیسبوک سپری می کنم (و در سدد ترک آن برآمدم!) اما تا کنون هیچ آگهی توهین یا خشونت آمیزی پیدا نکرده ام که هیچ شخصی را مورد تهاجم قرار دهد، اکثریت عمل فیسبوک برای جلوگیری و احتمالا رفع مشکلات پیش آمده است. برای مثال اگر موضوعات پورن در صفحات آن یافت شود علاوه بر ضرب العجل هایی که خود فیسبوک برای کودکان فراهم دیده خود والدین نیز اکثرا مراقبت هایی را انجام می دهند و حتی با تنظیمات مرورگر (والدین باید توضیحات آن را بدانند) امکان این فرایند به حداقل ممکن می رسد.
شما چطور؟ آیا از فیسبوک استفاده می کنید؟ آگهی نامناسبی را تا کنون در آن دیده اید؟ به نظرتان این فعالیت تیم فیسبوک تاثیر گزار خواهد بود؟ منتظر دریافت پاسخ های ناب تان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: