جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شکایات مردمی از مسابقات پیامکی بیشتر است یا پیامک‌های انبوه؟

محتوای جدول

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، آمار ارائه‌شده درباره‌ی شکایت‌های پیامک‌های ارزش افزوده را اعلام کرد.

 

به گزارش شبکه خبري دولت الکترونيک، دکتر نجفی سولاری با اشاره به آمار ارائه‌شده درباره‌ی شکایت‌های پیامک‌های ارزش افزوده، اظهار کرد: 1388 مورد شکایت از پیامک‌ها بوده است که در این میان، همراه اول 83 درصد و ایرانسل 17 درصد شکایت داشتند.

 

وی ادامه داد: در محتوا نیز مسابقات پیامکی با 46 درصد و پس از آن پیامک‌های انبوه با 26 درصد بیشترین شکایت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

 

سولاری که در یک نشست خبری سخن می‌گفت در پاسخ به این پرسش که وزارت ارتباطات اعتقاد دارد که مدل فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی می‌تواند براساس فیلترینگ محتوا باشد موضع وزارت ارشاد در این‌باره چیست؟ توضیح داد: وزارت ارشاد در این حوزه رگولاتوری نمی‌کند و این وظیفه برعهده‌ی کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای است که نماینده وزارت ارشاد در آن کمیته، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: