جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

عرضه رقیب جدید برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته

محتوای جدول

پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند LG دارای چهار هسته پردازشگر Krait 400، توان 2.3 گیگاهرتز ، رم 2 گیگابایتی و دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی است.

خبرگزاری فارس: عرضه رقیب جدید برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, شرکت LG تا پایان هفته جاری پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند خود موسوم به G2 را معرفی می کند و در حالی که تنها چند روز تا زمان معرفی رسمی این محصول باقی مانده است، کارشناسان مشخصات نهایی آن را منتشر کرده‌اند.

این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند گوشی هوشمند LG G2 شامل نمایشگر لمسی 5.2 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 1080 پیکسلی به نمایش در‌می‌آیند.

برای این گوشی هوشمند بزرگ پردازنده مرکزی Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر Krait 400 و توان 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی دارد و برای آن یک فلش LED در نظر گرفته شده است تا تصاویر با بهترین کیفیت ضبط شوند.

شرکت LG پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 10 میلیون دستگاه از این محصول را در بازار جهانی به فروش برساند. این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که گوشی یاد شده را از پایان هفته جاری وارد کره جنوبی می‌کند و از ماه سپتامبر آن را به دست کاربران در دیگر کشورهای جهان میرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: