جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

عرضه نوت‌بوک و رایانه لوحی جدید با ویندوز 8

محتوای جدول

شعبه سامسونگ در آمریکا نوت‌بوک و رایانه لوحی جدید این شرکت را با نمایشگرهای 13.3 و 10.1 اینچی و مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 8 مایکروسافت، معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: عرضه نوت‌بوک و رایانه لوحی جدید با ویندوز 8

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, شعبه سامسونگ در آمریکا نوت‌بوک و رایانه لوحی جدید این شرکت را با نام‌های ATIV Book 9 Plus و ATIV Tab 3 با نمایشگرهای 13.3 و 10.1 اینچ به صورت رسمی معرفی کرد.

نوت‌بوک ATIV Book 9 Plus که هم‌اکنون به صورت رسمی معرفی شده است 1400 دلار قیمت دارد و کاربران از حدود یک هفته دیگر در تاریخ 18 آگوست می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

همچنین گفته شده است که رایانه لوحی ATIV Tab 3 هم 700 دلار قیمت دارد که فروش آن در سراسر فروشگاه‌ها از تاریخ اول سپتامبر آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که هر دو محصول یاد شده مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 8 مایکروسافت ساخته شده‌اند.

نوت‌بوک جدید شرکت سامسونگ نمایشگر 13.3 اینچی از نوع LED-lit LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت 3200 در 1800 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر لمسی در مقابل نقطه به صورت هم‌زمان عکس‌العمل نشان می‌دهد و مبتنی بر فناوری نوری SuperBright ساخته شده است.

روی این نمایشگر لمسی باکیفیت سیستم محافظ Gorilla Glass کشیده شده است و از دیگر امکانات این محصول می‌توان به پردازنده Core i5-4200U با توان 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی HD Graphics 4400 اینتل، رم 4 گیگابایتی DDR3 و باتری پرتوان برای ذخیره انرژی به مدت 7.5 ساعت اشاره کرد.

رایانه لوحی ATIV Tab 3 نیز نمایشگر لمسی 10.1 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت 1366 در 768 پیکسل به نمایش درمی‌آید. این نمایشگر به صورت همزمان در مقابل 5 نقطه عکس‌العمل نشان می‌دهد.

از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در این رایانه لوحی می‌توان به پردازنده Atom Z2760 SoC اینتل با توان 1.8  گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی GMA اینتل، رم 2 گیگابایتی DDR2 و باتری با توان ذخیره انرژی به مدت 7 ساعت اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: