جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قاب دیجیتالی که عکس چاپ می‌کند

محتوای جدول

سونی یک دستگاه جدید برای چاپ عکس به بازار عرضه کرده است که در حقیقت دستگاهی دو کاره با قابلیت چاپ عکس و استفاده به عنوان قاب عکس دیجیتال است.

 به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,برای عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی چاپ سریع و کم‌هزینه عکس‌ها موضوع مهمی است. به همین دلیل دستگاه‌هایی به بازار عرضه شده که از عکس‌ها با سرعت بالا نسخه‌های چاپی تهیه می‌کند و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما این دستگاه‌ها معمولا حجم و وزن زیادی دارند و قابل حمل نیستند.
اما سونی یک دستگاه جدید برای چاپ عکس به بازار عرضه کرده که دستگاهی دوکاره با قابلیت چاپ عکس و استفاده به عنوان قاب عکس دیجیتال است. این دستگاه که DPP-F800 نام دارد، به کاربر این امکان را می‌دهد تا علاوه بر نمایش تصاویر روی قاب دیجیتال، تصاویری را که بیشتر دوست دارد در یک چشم برهم زدن چاپ کند. این قاب عکس دیجیتال دارای یک صفحه نمایش LCD شفاف هشت اینچی از نوع WVGA با وضوح 480×800 پیکسل است که قابلیت چرخش خودکار عکس را دارد و کاربر می‌تواند تصاویر خود را درحالت‌های متنوع نمایش اسلاید در آن مشاهده کند.
علاوه بر این، چاپگر سونی قابلیت چاپ خلاقانه عکس همراه با تقویم، صفحه‌بندی و عکس پرسنلی را دارد.
 DPP-F800 همچنین قابلیت نمایش تصاویری با فرمت‌های JPEG, TIFF, BMP را دارد. حافظه داخلی این دستگاه در حدود 256 مگابایت است که قابلیت ذخیره تا 500 عکس را دارد. این دستگاه همچنین دارای چندین ورودی کارت حافظه است و از اکثر کارت‌های حافظه رایج در بازار نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این چاپگر همراه یا قاب عکس دیجیتالی دوکاره در حدود 660 هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: