جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

«قاتل» گیگابایت روی «پیچک» اینتل

محتوای جدول

گیگابایت نخستین مادربورد خود را مبتنی بر نسل جدید پردازنده‌های اینتل معرفی کرد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, اینتل نسل جدید پردازنده‌های سوکت LGA 2011 خود را با نام Ivy Bridge-E را معرفی کرده و آن را در اختیار شرکت‌های بزرگ سازنده مادربورد قرار داده است و گیگابایت نیز یکی از نخستین شرکت‌هایی است که محصول جدیدی را مبتنی بر آخرین پردازنده‌های اینتل طراحی و تولید می‌کند.
گیگابایت در همایش IDF امسال در شهر سانفرانسیسکو، از مادربورد جدید خود با نام G1.Assassin 3 مبتنی بر سوکت LGA 2011 و چیپ‌ست X79 رونمایی کرد. این مادربورد از سری G1 گیمینگ گیگابایت است و مانند تمامی محصولات این سری، در طراحی آن از ترکیب رنگ مشکی و سبز استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های این مادربورد نسبت به نسل قبلی مادربوردهای X79 گیگابایت، فناوری صوتی AMP-UP است که گیگابایت پیش از این در مادربوردهای سری Z87، B85 و H81 از آن بهره برده بود. همچنین این مادربورد مجهز به درگاه USB DAC-UP برای اتصال ابزارهای صوتی است که با لایه‌ای از طلا پوشانده شده و باعث کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا می‌شود. استفاده از خازن‌های جدید مشکی رنگ با طول عمر بالا، تامین توان تمام دیجیتالی IR، تا سه برابر محافظت بیشتر درگاه‌های LAN در برابر تخلیه الکتریسیته ساکن و استفاده از روکش طلا برای برخی از درگاه‌های ورودی و خروجی، از جمله فناوری‌هایی است که باعث افزایش دوام، پایداری و طول عمر این مادربورد می‌شود.
به گفته گیگابایت مادربورد G1.Assassin 3 مخصوص سیستم‌های گیمینگ حرفه‌ای طراحی شده است، اما به دلیل ظرفیت‌های سخت‌افزاری بالا، می‌توان به عنوان مادربورد سیستم‌های سرور و Workstation نیز از آن استفاده کرد. از جمله قابلیت‌های این مادربورد می توان به پشتیبانی از چهار شکاف PCI-E 3.0 با قابلیت اتصال SLI و Crossfire جهار مسیره و هشت شکاف رم با قابلیت پشتیبانی از اتصال چهار کاناله اشاره کرد.
تاکنون مادربوردهای معدودی با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های جدید Ivy Bridge-E اینتل معرفی شده‌اند که G1.Assassin 3 گیگابایت یکی از آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: