جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

محرم، بازار لپ‌تاپ را از رمق انداخت

محتوای جدول

به گفته فروشندگان کالاهای آی‌تی هم‌زمان با شروع ماه محرم میزان تقاضا برای انواع لپ‌تاپ در کشور به طور چشمگیری کاهش یافته است.

 به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,مسعود بختیاری، یکی از آگاهان بازار با اعلام اینکه مدتی است میزان خرید و فروش دیجیتالی در سطح بازار لپ‌تاپ کاهش یافته، ‌گفت: هرسال با شروع ماه محرم و پرداختن مردم به عزاداری، میزان خرید افت می‌کند. وی گفت: معمولا با آغاز دهه اول ماه محرم مشتریان ایرانی برای خرید کالاهای دیجیتالی به خصوص لپ‌تاپ دست نگه می‌دارند و خرید خود را به زمان دیگر موکول می‌کنند.
وی البته می‌گوید که با استمرار کاهش تقاضا احتمال افت قیمت این کالا وجود ندارد؛ زیرا بعد از دهه اول محرم، بازار این کالا به روال سابق برمی‌گردد.
در همین حال گروهی دیگر از فروشندگان معتقدند که با وجود تثبیت نرخ ارز و قیمت کالاها، تقاضای چندانی وجود ندارد. در همین حال رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی بیشتر خریداران این کالا دست نگه داشته‌اند، گفت: مشتریان در انتظار ارزان‌تر شدن بیشتر، خرید خود را به زمان دیگر موکول کرده‌اند که این موضوع بازار آی‌تی را  با رکود مواجه ساخته است.
میرمهدی گفت: هم‌اکنون میزان مراجعه کنندگان برای خرید انواع کالاهای دیجیتالی به طور چشمگیری کاهش یافته که با استمرار این شرایط شاهد ضرر و زیان‌های بالایی به فعالان این حوزه خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: