جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مدیر عامل نوکیا یکی از گزینه‌های مدیریت بر مایکروسافت

محتوای جدول

در شرایطی که رسانه‌ها افراد زیادی را به عنوان جایگزین احتمالی استیو بالمر پس از خروج او از شرکت مایکروسافت مطرح می کنند نام مدیر فعلی نوکیا هم به عنوان یک گزینه به گوش می‌رسد.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل نوکیا یکی از گزینه‌های مدیریت بر مایکروسافت

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, استفان الاپ هم اکنون به عنوان یکی از نامزدهای جدی جایگزینی بالمر مطرح است. وی زمانی مدیریت بخش نرم افزار آفیس مایکروسافت را بر عهده داشته و به همین علت تا حد زیادی با شرایط این شرکت آشناست.

الاپ 50 ساله در سپتامبر سال 2010 به نوکیا پیوست تا به عنوان رییس و مدیر عامل این شرکت فعالیت کند. وی پیش از آن به مدت سه سال در مایکروسافت به عنوان یک مدیر برجسته اجرایی خدمت کرده بود. وی پیش از آن در شرکت ژونیپر نتورک و همین طور شرکت مشهور ادوب مشغول به کار بوده است.

روز جمعه اعلام شد استیو بالمر مدیر عامل فعلی مایکروسافت ظرف 12 ماه آینده این شرکت را ترک می کند و از همان زمان تحلیل‌گران ضعف عملکرد بالمر را علت اصلی این مساله دانستند.

در کنار الاپ برخی افراد دیگر هم به عنوان گزینه‌های جایگزینی بالمر مطرح شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تونی بیتس اشاره کرد. وی قبلا رییس شرکت اسکایپ بوده و در حال حاضر از مدیران مایکروسافت است. گزینه مطرح دیگر پل ماریتز است که قبلا مدیر عامل شرکت VMWARE  بوده است. وی هم بیش از یک دهه از عمر خود را در شرکت مایکروسافت سپری کرده است.

برخی تحلیل گران هم در مورد احتمال بازگشت بیل گیتس به مایکروسافت در حال گمانه زنی هستند. وی که این شرکت را بیست سال رهبری کرده در سال 2000 به طور داوطلبانه استعفا داد و هم اکنون در کمیته ای عضویت دارد که به دنبال جایگزینی برای استیو بالمر 57 ساله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: