جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مزایای موتور جستجوی بینگ

محتوای جدول

این ادعای مایکروسافت که مردم نتایج موتور جستجوی بینگ را به گوگل ترجیح می دهند، توسط یک استاد دانشگاه ییل آمریکا زیر سوال رفته است.

خبرگزاری فارس: رد ادعای مایکروسافت از سوی یک استاد دانشگاه

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, مایکروسافت از یک سال قبل یک پیکار تبلیغاتی برای اثبات مزایای موتور جستجوی بینگ خود به راه انداخته و مدعی شده از هر سه کاربر دو نفر معتقدند بینگ جستجوگر بهتری در مقایسه با گوگل است.

اما Ian Ayres استاد دانشگاه ییل می گوید این ادعاها بی اساس است. به گفته وی برای مردم مشکل است که نتایج جستجوها را با یکدیگر مقایسه کرده و در این مورد نظر بدهند و لذا نمی‌توان اظهار داشت از هر سه کاربر دو نفر به موتور جستجوی بینگ بیشتر تمایل دارند.

به گفته وی مایکروسافت نتایج مربوط به مقایسه بینگ و گوگل را منتشر نکرده و مشخص نیست هزار داوطلبی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند چگونه مورد نظرسنجی قرار گرفته اند.

وی به تحقیقات مستقل خود و دانشجویانش اشاره کرده که بر اساس آن 53 درصد از کاربران گوگل و 41 درصد موتور جستجوی بینگ را ترجیح داده اند و 6 درصد در این زمینه ترجیحی نداشته‌اند.

پیش از این مایکروسافت با انتشار پیام ها و آگهی‌های تبلیغاتی تلاش کرده بود سرویس های جیمیل و خدمات اپل را هم ضعیف نشان داده و محصولات خود را بهتر جلوه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: