جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نرم‌افزار بومی مالی و حسابداری مخصوص کسب‌وکارهای کوچک

محتوای جدول

طبق دستور سازمان امور مالیاتی، تمام بنگاه‌ها ملزم به ایجاد سیستم مکانیزه ارائه گزارش‌ به وزارت اقتصاد تا پایان سال 93 شده‌اند. در این راستا متخصصان جوان ICT کشور نخستین نرم‌افزار بومی مالی مخصوص کسب‌وکارهای کوچک را تولید کردند.

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار بومی مالی و حسابداری مخصوص کسب‌وکارهای کوچک

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, با وجود نسخه‌های متعدد نرم‌افزارهای مالی و حسابداری پیشرفته از نوع داخلی و خارجی، همواره صنف برنامه‌نویسان در بخش نرم‌افزار برای صنوف سبک بازار و کسب وکارهای کوچک با ضعف روبه‌رو بوده است.

به گونه‌ای که نرم‌افزارهایی که بتوانند برای کسب‌وکارهای کوچک مانند مغازه‌ها استفاده شوند، اغلب از نوع نسخه‌های رایگان و با کاربردهای محدود بوده‌اند.

این در حالی است که طبق دستورالعمل جدید سازمان امور مالیاتی، تا پایان سال 93 تمام بنگاه‌ها ملزم به ایجاد سیستم مکانیزه گزارش‌‌گیری به وزارت اقتصاد شده‌اند.

در اصطلاح بین‌المللی به نرم‌افزارهایی که به طور مخصوص در فروشگاه‌های کوچک استفاده می‌شوند، نرم‌افزارهای اقتصادی سبک گفته می‌شود. اکنون با استفاده از این خلاء موجود در کشور، یک شرکت برنامه‌نویس و دانش‌بنیان داخلی متشکل از متخصصان جوان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم‌افزار مالی شاهکار را مخصوص کسب‌وکارهای کوچک تولید کرده‌اند.

این نرم‌افزار ویژه فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک است و به عنوان راه‌حلی برای پوشش دادن نیازهای مدیریتی و حسابداری فروشگاه‌ها و شرکت‌ها، عرضه شده و به مدیریت امکان می‌دهد که در هر لحظه بر مبنای اطلاعات دقیق تصمیم بگیرد. این نرم‌افراز بومی در 5 نسخه فروشگاهی، عمومی، پیشرفته، حرفه‌ای و شبکه تولید شده است.

این محصول نخستین نرم‌افزار در این حوزه است که گواهی تاییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک، گواهی ارتقای نظام سلامت اداری و مجوز ثبت وزارت ارشاد را دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: