جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نرم‌افزار جامع خبری نظام مهندسی ساختمان ايجاد شد

محتوای جدول

نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تهیه نرم‌افزار جامع خبری نظام مهندسی ساختمان با هدف ارایه خدمات رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  علی فرج‌زاده‌ها گفت: این نرم‌افزار برای استفاده در پورتال‌های استان‌ها با امکانات به روز در تمامی‌ حوزه‌های خبری تهیه شده و گزارش‌ها و اخبار را به طور جامع‌تر به مخاطبان ارایه خواهد
کرد.
وی افزود: تمامی‌ نیازی‌های ارایه خبر در این نرم‌افزار در حد سایت یک خبرگزاری دیده شده و امیدواریم استان‌ها بتوانند از طریق این نرم‌افزار خدمات بهتری به مراجعه‌کنندگان مجازی خود ارایه کنند.
نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: شورای مرکزی در دوره پنجم توانست با افزایش اعتماد به نقش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها در تسریع روند ماموریت‌های خود موفق
عمل کند.
فرج‌زاده‌ها افزود: انتظار ما از سایت‌های اطلاع‌رسانی استان‌ها ورود به دنیای حرفه‌ای اطلاع‌رسانی و اقناع است که از این طریق بتوانیم ماموریت‌ها را به نحو شایسته انجام دهیم و به اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در صنعت ساختمان کشور نزدیک‌تر شویم.
به گفته وی، با همکاری روابط عمومی ‌شواری مرکزی و باشگاه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان، نرم‌افزار جامع خبری برای استفاده در شورای مرکزی و استان‌ها تهیه و به صورت رایگان به استان‌ها ارایه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: