جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نرم‌افزار جدید معاملاتی فرابورس با موفقیت تست شد

محتوای جدول

مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه در روند عرضه اولیه پتروشیمی جم معامله‌گران آنلاین رشد صددرصدی داشتند، گفت: نرم‌افزار جدید معاملاتی هم‌زمان با این عرضه اولیه با موفقیت تست شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به عرضه اولیه پتروشیمی جم، گفت: معامله‌گران آنلاین در جریان این معامله (دیروز) رشد بیش از صددرصدی داشتند و به طوری که 12 هزار و 600 نفر به صورت آنلاین سهم خریداری کردند. وی با اشاره به تست نرم‌افزار جدید معاملاتی هم‌زمان با میلاد باسعادت علی‌ابن‌الموسی‌الرضا(ع) در فرابورس ایران و عرضه اولیه پتروشیمی جم گفت: خوشبختانه این نرم‌افزار معاملاتی (EBS) تست شد که موفقیت آن را شاهد بودیم. وی با اشاره به حضور بالای معامله‌گران آنلاین در عرضه اولیه امروز گفت: در بیشترین رکورد معامله‌گران آنلاین شش هزار نفر بودند که امروز با افزایش صددرصدی به 12 هزار و 600 نفر رسیدند که این افراد بدون واسطه مستقیما اقدام به خرید کردند. هامونی با اشاره به یکی دیگر از موفقیت‌های فرابورس در خصوص سهم معامله‌گران آنلاین، گفت: سهم معامله‌گران آنلاین پیش از این تا 100 یا 200 سهم بود که این بار معامله‌گران توانستند با خرید چهار هزار سهم حدود شش میلیون تومان خرید داشته باشند. مدیرعامل فرابورس ایران افزود: هر چقدر سهم کاربران آنلاین در خرید عرضه‌ها بیشتر شود به عدالت نزدیک‌تر خواهیم شد و استقبال معامله‌گران در بازار تا به امروز بی‌سابقه بوده است.
وی درباره دلایل تمدید زمان معاملاتی فرابورس گفت: با توجه به اینکه بالغ بر 19 هزار اوردر خرید وارد شده بود، مچینگ تحت تاثیر قرار می‌گرفت و در این زمینه تیم فناوری اطلاعات تلاش‌های زیادی کردند که قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: