جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نمایشگاه تله‌کام ۴ تا ۷ مهر برگزار می‌شود

محتوای جدول

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اتحادیه جهانی مخابرات هر 4 سال یکبار نمایشگاه تله کام جهانی را برگزار می‌کند و دوره بعدی این نمایشگاه جهانی در سال 2015 برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تله‌کام ۴ تا ۷ مهر برگزار می‌شود/ تغییر رویکرد از تجهیزات به خدمات

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, داوود زارعیان امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: نمایشگاه تله‌کام در دنیا از اعتبار خاصی برخوردار است و ریشه در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) دارد.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اتحادیه جهانی مخابرات هر 4 سال یکبار نمایشگاه تله کام جهانی را برگزار می‌کند. به این صورت که در سال‌های زوج، کنفرانس سران مختار و یک سال پس از آن نمایشگاه تله‌کام جهانی برگزار می‌شود. همچنان که در سال 2014 کنفرانس سران مختار و در سال 2015 نمایشگاه تله‌کام جهانی برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر تله‌کام جهانی، نمایشگاه تله‌کام منطقه‌ای نیز برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی مخابرات منطقه برگزاری نمایشگاه را به گونه‌ای انتخاب می‌کند که اولویت برگزاری به ترتیب در آسیا، افریقا و امریکا باشد.

زارعیان گفت: در ایران نیز چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام مخابرات از 4 تا 7 مهرماه برگزار می‌شود.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به رویکرد جهانی نمایشگاه تله‌کام، گفت: رویکرد نمایشگاه تله‌کام در سال‌های گذشته دست‌خوش تغییر شده است،تا سال 1998رویکرد نمایشگاه تله‌کام بیشتر تجهیزات‌محور بود. پس از سال 2002 از تجهیزات دور شد و بر راه‌حل، نرم‌افزار و سرویس‌های ارزش‌افزوده که اپراتورها ارائه می‌کنند متمرکز شد.

وی گفت: در ایران، علی‌رغم برگزاری چهارده دوره نمایشگاه تله‌کام، نمایشگاه واقعی از سال 86 و با شروع فرایند خصوصی‌سازی در صنعت مخابرات و ارتباطات و ورود اپراتور دوم موبایل، آغاز و از رکود خارج شد.

زارعیان افزود: در سال 87 و با خصوصی‌سازی مخابرات، نمایشگاه تغییر کرد و این تغییر هم‌اکنون از تفاوت رفتار دولتی و خصوصی در نمایشگاه مشخص است.

معاون شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: امسال گروه مخابرات ایران برای چهارمین سال به صورت متحد در نمایشگاه شرکت می‌کند تا سبدی از خدمات ارتباطی را به مشتریان ارائه کند. در فضایی به مساحت 4 هزار و 700 متر (700 متر فضای باز و سالن‌های 7 و 6) تمامی شرکت‌هایی که به صورت مستقیم با مخابرات ایران همکاری دارند، حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: مهمترین دستاورد این نمایشگاه برندسازی خواهد بود. رویکرد اصلی، ارائه خدمات جدید و آشنایی مخاطبان با خدمات جدید ارتباطی است و تجهیزات در اولویت دوم است.

زارعیان خاطر نشان کرد: فروش مودم بی‌سیم رایگان روی اینترنت پرسرعت مخابرات، فروش قسطی گوشی و لب‌تاپ به مشترکان دائمی همراه اول و معرفی سامانه 2000 (سامانه پرداخت تمام قبوض) برخی از برنامه‌های مخابرات در نمایشگاه تله‌کام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: