جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نوکیا جایگاهش در فنلاند را پس گرفت

محتوای جدول

 

 

 

در حالی که پیشتر اعلام شده بود که میزان سهم نوکیا در بازار فنلاند هم همانند سایر بازارها با کاهش همراه شده، این شرکت فنلاندی گزارش داد که گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون بالاترین میزان سهم را در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، شرکت نوکیا اعلام کرده که گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم ویندوز فون این شرکت نسبت به سایر گوشی‌ها با پشتیبانی از آندروید و iOS اپل سهم بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند.

سهم ویندوز فون در بازار فنلاند 35 درصد اعلام شده این در حال است که آندروید 33 درصد سهم بازار این کشور را در اختیار دارد و میزان سهم iOS اپل به 30 درصد رسیده است.
بازار فنلاند به دلیل حضور نوکیا از سایر بازارها متفاوت است و موفقیت این برند که سال‌ها عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در دنیا را داشت از اهمیت خاصی برخوردار است.
نوکیا به دلیل استمرار در ساخت گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم سیمبیان سهم زیادی را از دست داد و این قضیه باعث شد که بسیاری از کاربران فنلاندی به خرید گوشی‌های آی‌فون و دستگاه‌های مبتنی بر آندروید روی بیاورند.
اما برای نخستین بار فروش گوشی‌های ویندوزی نوکیا در طول یک سال گذشته از دستگاه‌های آندرویدی و آی‌فون بیشتر شده است
اما نوکیا در بازار اروپا و نیز سایر بازارهای دنیا با رقبایی همچون آندروید گوگل که عنوان پیشرو در بازار را دارد و آی‌فون که در جایگاه بعدی قرار گرفته با مشکلات بزرگی روبه‌رو است.
پلات‌فورم ویندوز در بازار فنلاند با سایر بازارها متفاوت است زیرا در اکثر کشورها آندروید عنوان برتر را دارد، اما سری گوشی‌های لومیای نوکیا توانسته عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: