جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نگران نحوه محاسبه ارزی الکامپ هستیم

محتوای جدول

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که با جدیت پیگیر اجرایی شدن پنج درصد ارزی و ثبت‌نام و جانمایی شفاف در الکامپ نوزدهم هست اما برخی نگرانی‌ها از تحقق نیافتن این خواسته‌ها وجود دارد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیکدر نامه نصر کشور آمده است؛ مدیران و متخصصان و کارشناسان رایانه بی‌صبرانه در انتظار فرا رسیدن نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ هستند که بزرگ‌ترین رویداد کسب و کار و ابزار توسعه بازار و همچنین مرکز اصلی گردهمایی سالانه فعالان این حوزه به شمار می‌رود.
به همین منظور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان یگانه تشکل قانونی و فراگیر مردم نهاد با دقت و حساسیت بالایی تلاش دارد تا نمایشگاه مذکور، دارای کیفیتی مطلوبی باشد.
اما به‌رغم همراهی و همکاری رییس و سایر اعضای شورای سیاست‌گذاری، متاسفانه در مرحله عمل و اجرا، بعضی از این مصوبات و یا مطالبات، مطابق نظر و اراده صنف و تفسیر سازمان نصر کشور، تحقق نیافته است از جمله ثبت‌نام و همچنین جانمایی غرفه‌ها، بدون هماهنگی و کسب مجوز آغاز شد که پس از تذکر، متوقف و بخشی از اشکالات آن، مرتفع شد.
مورد دوم، عدم اجرای نظر کارشناسی سازمان نصر کشور در مورد نسبت  پرداخت ارزی – ریالی  است که بر مبنای استنتاج عقلی و منطقی از مباحث مطروحه و مصوبات شورای سیاست‌گذاری ارایه شد و گرچه همچنان رییس سازمان و تمامی مسوولان و ارکان نصر کشور، با جدیت و قاطعیت، پیگیر اجرایی شدن این خواسته مهم هستند اما متاسفانه نگرانی از تحقق نیافتن این موضوع در این دوره از نمایشگاه الکامپ وجود دارد.
مشاهده این نواقص و رصد و ثبت سایر اقدامات و وقایع توسط ناظر و نماینده سازمان در ستاد ثبت‌نام، نشان‌دهنده این واقعیت است که برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل، ضرورت دارد تا مدیریت و مسوولیت این نمایشگاه تخصصی به تنها نماینده قانونی و بلامنازع صنف یعنی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اختیارات کامل تفویض شود.
مسوولان سازمان نصر کشور اطمینان دارند که در سایه اتحاد و انسجام صنفی، مطالباتی مانند مدیریت نمایشگاه الکامپ بعدی و سایر خواسته‌های معقول و به حق فعالان این حوزه، محقق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: