جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

همراه اول سیم‌کارت دانشجویی می‌دهد

محتوای جدول

همراه اول اعلام کرد که نخستین بار در کشور، سیم‌کارتی ویژه دانشجویان ارایه می‌کند.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, همراه اول اعلام کرد که به منظور کمک به شکوفایی نسل جوان و پاسخگویی به نیازهای قشر فرهیخته دانشجو، نخستین بار در کشور، سیم‌کارت دانشجو عرضه می‌کند. شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که این سیم‌کارت، پایین ترین نرخ مکالمه را در بین تمامی ‌سیم‌کارت‌های اعتباری کشور داراست و در طراحی آن، علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی‌های خاص این قشر جوان، طرح‌های دوره‌ای خاصی نیز برنامه‌ریزی شده که از ابتدای آبان ماه بتدریج اجرا خواهد شد.
ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت دانشجو قرار است از ابتدای آبان ماه در فروشگاه‌های همراه اول و دفاتر خدمات مشترکان نزدیک به دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شود.
براساس اعلام ارتباطات سیار ایران، سیم‌کارت دانشجو فقط در قالب سیم کارت اعتباری ارایه شده و تنها دانشجویان (۱۸ تا ۲۶ سال) مجاز به خرید این سیم‌کارت هستند. دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی و کارت ملی می‌توانند برای خرید سیم‌کارت خود اقدام کنند. همچنین برای هر دانشجو تنها امکان خرید یک سیم‌کارت وجود دارد و کنترل ثبت‌نام توسط سیستم و دفاتر امور مشترکین انجام می‌پذیرد.
قیمت سیم‌کارت اعتباری دانشجو ۵۰ هزار ریال است و برای هر سیم‌کارت ۳۰ هزار ریال (۲۸۵۷۵ریال پس از کسر مالیات) شارژ اولیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۶۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۶۰ عدد پیامک و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز به مشترکان اهدا می‌شود.
تعرفه مکالمه سیم‌کارت دانشجو یکسان است؛ یعنی تمامی‌ مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، ۶۷۱ ریال در دقیقه هزینه دارد. همچنین تمامی‌ تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه این طرح است. تعرفه تمامی مکالمات بین سیم‌کارت‌های دانشجو یکسان و برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه است که پایین‌ترین نرخ مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری کشور محسوب می‌شود. تعرفه پیامک‌های بین این سیم‌کارت‌ها نیز ۹۷ریال برای پیامک‌های فارسی و ۲۳۰ریال برای پیامک‌های لاتین اعلام شده است.
بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه مکالمه یکسان ۶۷۱ریال در دقیقه تنها برای تماس‌های درون شبکه (تماس با همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و هزینه مکالمات خارج از شبکه، رومینگ بین‌الملل و مکالمات خارجه براساس تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود. همچنین مکالمات و پیامک‌های میان دو سیم‌کارت دانشجو در حالت رومینگ و مکالمات خارجه مشمول تخفیف نیست؛ نرخ این مکالمات و پیامک‌ها مطابق تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود.
برای سیم‌کارت دانشجو امکان فعال سازی و خرید سایر سرویس‌ها و بسته‌های موجود مقدور است و چنانچه مشترک از تخفیفات سایر سرویس‌ها و طرح‌های همراه اول به طور هم‌زمان استفاده کند، تخفیفات مربوط به طرح‌های مذکور با تخفیف مکالمات سیم‌کارت دانشجو جمع خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: