جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا نیمه سال جاری

محتوای جدول

 

 

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا نیمه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, هوشنگ خندان‌دل در این خصوص گفت: در حال حاضر کارتی که در اختیار شهروندان قرار دارد، برای پرداخت بهای اتوبوس و قطار شهری استفاده می‌شود و ما هنوز برای راه‌اندازی امکان استفاده از این کارت در تاکسی‌ها به مردم بدهکاریم.
وی ادامه داد: با توجه به نوسانات موجود در نرخ ارز و ایجاد مشکل در تامین تجهیزات مورد نیاز، راه‌اندازی این امکان با تاخیر مواجه شد اما طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پرداخت بهای الکترونیکی تاکسی با استفاده از کارت در نیمه اول سال جاری امکان‌پذیر می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در مرحله اول، این طرح در تاکسی‌های مبادی ورودی مشهد مانند فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری و همچنین تاکسی‌های بی‌سیم سطح شهر اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط یک بی آر تی گفت: عملیات اجرایی فاز دوم خط یک حدفاصل میدان طبرسی تا پل فجر از هفته گذشته آغاز شده و امیدواریم عید سعید فطر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
خندان‌دل افزود: در این اقدام عملیات ساخت نرده، ایستگاه و جابه‌جایی فضای سبز در حال انجام است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز دوم خطبی آر تی بیان کرد: فاز دوم خط یک برای اجرایی شدن به صد میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که از محل اعتبارت شهرداری مشهد تامین می‌شود.
خندان‌دل درباره تامین اتوبوس‌هایب ی آر تی نیز گفت: همزمان با آغاز عملیات اجرایی فاز اول قرارداد خرید اتوبوس با کارخانه سازنده منعقد شد اما به دلیل تغییرات شدید نرخ ارز هنوز تمام اتوبوس‌ها دراختیار ما قرار نگرفته است.
به گفته وی همزمان با فاز دوم تمام اتوبوس‌ها که ۱۰۰ دستگاه است، تحویل داده خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: