جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پست بانک هم شرکت بیمه زد

محتوای جدول

در راستای ارایه خدمات بیمه‌ای به کارکنان، مجموعه بانک و مشتریان و گسترش آن در سطح کشور، شرکت بیمه تامین وابسته به پست بانک ایران افتتاح شد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  مجید پیکردار نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تامین پست بانک گفت: این شرکت گسترده‌ترین شرکت خدمات بیمه‌ای کشور در عرضه تمامی خدمات بیمه‌ای از طریق دفاتر بانکی روستایی و شهری است.
وی افزود: این شرکت با مشارکت شرکت بیمه ایران و پست بانک ایران عرضه‌کننده تمامی خدمات بیمه‌ای و بیمه‌های بازرگانی به هموطنان و همچنین ارایه‌دهنده تسهیلات ویژه به دو حوزه پست بانک و ICT است.
مدیرعامل شرکت بیمه تامین پست بانک، ارایه خدمات بیمه‌ای و بیمه‌های بازرگانی به ویژه در روستاها و مناطق محروم، بسط و گسترش فرهنگ بیمه، افزایش ضریب نفوذ
بیمه و بیشتر شدن سرانه حق بیمه در جامعه در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی را از جمله رسالت‌های مهم در ایجاد و راه‌اندازی شرکت مذکور برشمرد و افزود: رعایت اصل مشتری مداری، آسایش و بهداشت روانی جامعه مخاطب
و کمک به وضعیت اقتصادی متقاضیان تحت پوشش بیمه در خصوص جبران خسارت‌ها و زیان‌های حادث از خطرات از مهم‌ترین ارزش‌ها و برنامه‌های این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: