جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پیشنهاد زیرساخت برای ارتقای کیفیت اینترنت

محتوای جدول

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت راه رفع معضل سرعت و کیفیت اینترنت در کشور را نظارت بیشتر سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) بر کار شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت عنوان کرد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  مهدی خدایی با بیان اینکه، میزان پهنای باند و ظرفیت شبکه زیرساخت در حال حاضر بالاست، افزود: این شرکت قادر به تامین ظرفیت مورد تقاضای تمام شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت به هر میزان است.
وی افزود: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم، ظرفیت اینترنت کشور 73 گیگابایت بر ثانیه بود که با 10 گیگابایت افزایش، هم‌اکنون به 83 گیگابایت رسیده و در آینده نزدیک نیز به 110 گیگابایت خواهد رسید. خدایی تاکید کرد: در زمینه تامین پهنای باند هیچ محدودیتی در شرکت زیرساخت وجود ندارد و این شرکت قادر به تامین نیاز شرکت‌های توزیع‌کننده اینترنت است. وی افزود: دلیل نارضایتی کاربران اینترنت از سرعت و کیفیت اینترنت به شرکت زیرساخت مربوط نمی‌شود و چنانچه نظارت مناسبی بر عملکرد شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت انجام شود، این مشکل قابل رفع است.
خدایی گفت: اگر بر کار توزیع‌کنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات اینترنت نظارت شود و این شرکت‌ها برابر موافقت‌نامه‌هایی که با سازمان تنظیم مقررات دارند عمل کنند و موافقت‌نامه‌های معروف به SLA را به درستی اجرا کنند، بخش عمده‌ای از نارضایتی کاربران اینترنت رفع می‌شود. خدایی افزود: در بسیاری از موارد یک خط اینترنت بین بیش از 10 مشترک توزیع می‌شود که این امر افت سرعت اینترنت را به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: