جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کارگروه وصول معوقات مالیاتی ایجاد مي‌شود

محتوای جدول

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از ماموریت گروهی برای وصول مطالبات معوق 10 هزار میلیارد تومانی مالیاتی خبر داد و گفت: گروه‌هایی جدید به مالیات بر ارزش افزوده می‌پیوندند.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, علی عسکری رقم مالیات‌های دریافتی در هفت ماه ابتدای سال جاری را 21 هزار و 900 میلیارد تومان اعلام کرد و از رشد 28 درصدی درآمدهای مالیاتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد پیش‌بینی درآمدهای مالیاتی در بودجه سال 93 گفت: رقم درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده هنوز نهایی نشده اما قطعا رقم آن نسبت به مالیات‌های پیش‌بینی شده امسال بیشتر خواهد بود و رشد خواهد داشت.  
وی گفت: بخشی در سازمان مالیاتی برای وصول مطالبات معوق مالیاتی تعیین شده‌اند که این گروه ماموریت دارند معوقات مالیاتی را دریافت کنند. وی افزود: رقم معوقات مالیاتی جریانی سیال است  و مرتبا یکسری پرونده تشکیل و یکسری وصول می‌شود. رییس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد گروه‌های جدید مشمول مالیات بر ارزش افزود گفت: در حال فراخوان تعدادی از مشمولان برای پیوستن گروه‌های جدید به مالیات بر ارزش افزوده
هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: