جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کاهش هزینه‌های سربار مخابرات

محتوای جدول

با حضور رئیس شورای رقابت و مدیران مخابراتی، پروژه ملی تأمین تجهیزات نوسازی شبکه انتقال ۱۴ استان بهره‌برداری شد که حذف هزینه هنگفت پرداختی به دولت و فراهم شدن بستر مناسب ارتباطات بانک‌ها از مزایای عمده آن است.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از پروژه ملی تأمین تجهیزات شبکه انتقال/ کاهش هزینه‌های سربار مخابرات

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, شرکت مخابرات ایران در یک فاصله زمانی یکساله، 4 طرح مهم نوسازی شبکه مخابراتی را در کشور در بستر NGN، پروژه ترمیم شبکه انتقال، GPON تأمین تجهیزات دسترسی به اینترنت پرسرعت، IPD-SLAM، به طور متوسط تا 80 درصد انجام داده است و تا پایان سال جاری اتمام و افتتاح خواهد کرد.

پروژه تأمین تجهیزات نوسازی شبکه انتقال 14 استان، نخستین فاز از پروژه ملی است که امروز رسماً به بهره‌برداری رسید.

این 14 استان عبارتند از آذربایجان غربی، قم، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، اصفهان و گیلان که فرایند نصب و راه‌اندازی تجهیزات مربوط به پروژه تأمین تجهیزات انتقال در این استان‌ها انجام شده است.

در خصوص مزایا و اهمیت اجرای این پروژه به حذف هزینه هنگفت سالانه پرداختی به شرکت ارتباطات و زیرساخت بابت برقراری ارتباطات شهری، کاهش هزینه‌های سرسام‌آور مربوط به نگهداری ایستگاه‌های سیستم انتقال رادیویی در مناطق کوهستانی کشور و فراهم شدن بستر مناسب برای ارتباطات بانک‌ها در طول شبانه‌روز، اشاره شده است.

حجم اعتبار ریالی این پروژه که از اوایل سال 1391 شروع شده است، حدود 1250 میلیارد ریال بوده است.

در مراسم امروز، مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، صابر فیضی مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین (مالک عمده مخابرات)، مصطفی سیدهاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات، جمشید پژویان رئیس شورای رقابت و مدیران مخابراتی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: