جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کلاهبرداری 6 میلیون تومانی به بهانه خرید گوشی

محتوای جدول

پلیس فتا خراسان رضوی کلاهبرداری که به بهانه خرید گوشی، به حساب یک موبایل فروش دستبرد زده بود را دستگیر کرد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: یکی از صاحبان مشاغل در مشهد با طرح شکایتی اظهار داشت فردی با من تماس گرفت و تقاضای خرید پنج گوشی هوشمند، برای مدیران داخلی شرکت خود را کرد و به بهانه پرداخت پول من را با ترفند پای خودپرداز کشاند و پس از انجام عملیات بانکی و گرفتن موجودی كارت متوجه شدم 25میلیون ریال از موجودی حسابم کم شده است.
وی گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده مالباخته شماره تلفن کلاهبردار را در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار داد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد شماره تلفن اعلامی‌ را کسی پاسخ‌گو نیست و هویت مشخصی برای آن وجود ندارد.
این مقام انتظامی افزود: کارشناسان در بررسی‌های اطلاعاتی بعدی توانستند رد متهم را پیدا و طی عملیاتی وی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل كنند.  وی افزود: متهم با دیدن شواهد لب به سخن گشود و در این رابطه به دو فقره سرقت جمعا به مبلغ 60 میلیون ریال اعتراف کرد.
وی در خصوص بزه ارتکابی خود گفت: با دستیابی به شماره تلفن برخی از کسبه و سفارش خرید کالا، آنها را به منظور دریافت وجه پای دستگاه خودپرداز کشانده و با ترفندی (منوی انگلیسی یا گیج کردن فرد مورد نظر) عملیات بانکی را معکوس انجام داده و وجه مورد نظر را به حساب خود منتقل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: