جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گذری بر افزایش فروش محصولات ضد ویروس در جهان

محتوای جدول

 

 

 

طبق جدیدترین بررسی صورت گرفته، افزایش تهدیدات اینترنتی و فعالیت های مخرب نفوذگران از جمله عواملی هستند که باعث افزایش میزان فروش محصولات امنیتی و به ویژه ضدویروس ها در دنیا خواهد شد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  براساس برآورد صورت گرفته، در سال میلادی جدید ۲۰۱۲ شاهد افزایش ۷/۸ درصدی در هزینه های خرید محصولات امنیتی خواهیم بود تا میزان فروش این محصولات به ۹/۲۲ میلیارد دلار برسد.

گرچه امروزه ضدویروس ها دیگر قادر به مقابله با تمام تهدیدات نیستند و مجموعه ای از محصولات مختلف امنیتی برای این کار لازم است ولی کماکان محصولات ضدویروس، پایه اولیه و نقطه شروع برای تامین امنیت سیستم ها به حساب می آیند. پیش بینی می شود بازار ضدویروس در سال ۲۰۱۲، شاهد رشد ۸/۶ درصدی باشد.

آمارها نشان می دهد که شرکت های کوچک تر ضدویروس به خرج شرکت های بزرگ ضدویروس مانند Symantec, McAfee و Trend Micro، قادر به کسب سهم بیشتری از این بازار رو به رشد خواهند بود. شرکت ها و سازمان های کوچک همیشه نگران هزینه های اداری هستند و در انتخاب محصولات امنیتی نظیر ضدویروس هم قیمت عامل مهمی در تصمیم گیری آنها به شمار می آید. شرکت های کوچک تر ضدویروس مانند F-Secure, Eset و AVG بهتر می توانند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان حساس به قیمت، باشند. بسیاری از این تولیدکنندگان ضدویروس، خدمات فروش On-line اینترنتی دارند تا مصرف کنندگان به راحتی و با سرعت بتوانند به محصولات ضدویروس آنها دسترسی داشته باشند.

بازار مصرف کنندگان کوچک و متوسط (Small & Medium Business) بازار بسیار بزرگتری نسبت به مصرف کنندگان بزرگ سازمانی (Enterprise Business) است و فروش انبوه نرم افزار ارزان قیمت می تواند برای بسیاری از شرکت های ضدویروس کوچک ولی رو به رشد، بازار جذاب و با ارزشی باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: