جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گره‌های مخابراتی کشور باز می‌شود

محتوای جدول

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان درخصوص دستاورد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 گفت: با این کار برخی از گره‌های مخابراتی کشور باز می‌شود.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  حسین کشایی با بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها در حوزه مخابرات و ارتباطات مشکلاتی ایجاد شده بود افزود: با توافق ایران با گروه 1+5 برخی از این تحریم‌ها حذف و راه برای توسعه خدمات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطی در داخل کشور هموار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان گفت: این استان در بیشتر شاخص‌های کمی ‌و کیفی پس از تهران در مقام دوم قرار دارد.
وی حفظ و توسعه شاخص‌های مخابراتی و رفع نیازها را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت دانست و افزود: اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.
کشایی از ارتقای چشمگیر کمی ‌و کیفی فعالیت‌های این شرکت در زمینه تلفن همراه، ثابت و شبکه دیتا طی شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی به برخی مشکلات و موانع برای ارایه خدمات مخابراتی به مردم در اصفهان اشاره کرد و گفت: در برخی بخش‌ها از جمله توسعه تلفن ثابت در شهر اصفهان موانعی از سوی نهادهایی مانند شهرداری ایجاد می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خواهان همکاری بیشتر شهرداری اصفهان در اعطای مجوزها و کاهش تعرفه‌ها شد و از برخی از شهرداران شهرستان‌های این استان به دلیل همکاری در توسعه سرویس‌های مخابراتی تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: