جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گزارشی از رونمایی نسخه آزمایشی شبکه ارتباطی چهره ها و مردم

محتوای جدول

نسخه آزمایشی شبکه ارتباطی ˈچهره ها و مردم ˈ به آدرس www.vamardom.com روز یکشنبه با حضور مسوولان این پایگاه اینترنتی در تالار وحدت رونمایی شد.

به گزارش شبکه دولت الکترونیک ازایرنا، مدیر عامل پایگاه ارتباطی چهره ها و مردم در نشست خبری این رونمایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شبکه ارتباطی ˈچهره ها و مردمˈ نخستین و بزرگترین بنگاه روابط عمومی خصوصی کشور است، گفت: این پایگاه شبکه ارتباطی میان چهره ها و عموم مردم است که با بهره گیری از امکانات اینترنتی به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه می پردازد.

ˈعلیرضا عاشوریˈ با اشاره به این که ˈچهره ها و مردمˈ پایگاهی است مدرن که پایه گذار نسل جدید ارتباطات در فضای مجازی تعریف می شود، گفت: این شبکه سعی در پیاده سازی الگوهای روابط عمومی چهره ها در فضای مجازی دارد تا به واسطه آن ، ارتباط میان چهره ها و مخاطبانشان بیشتر سهل تر شود.

وی در توضیح این که ˈچهره هاˈ در این وب سایت چه کسانی هستند، گفت: این افراد در واقع شامل شخصیت های شناخته شده فرهنگی- هنری، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، علمی ، مذهبی و اقتصادی کشور می شوند.

عاشوری در خصوص روند فعالیت در این شبکه گفت: ابتدا چهره عضو شده در این شبکه از طریق طرح موضوع و مطلب در صفحه خود می تواند نیاز مخاطب و جستجو گرش را فراهم سازد سپس تعقیب کننده این چهره می تواند واکنش های خود را به مطلب عرضه شده به اشکال گوناگون بیان کند.

عاشوری افزود: به واسطه این فرایند ، فرد صاحب صفحه و مخاطبش به گفت و گویی سودآور می رسند که در دل آن شناخت بی واسطه و صریح حرف اول را می زند.

***کاربران وب سایت

مدیر عامل پایگاه ارتباطی چهره ها و مردم گفت: کاربران وب سایت به دو دسته صاحبان صفحات (چهره ها) و کاربران عادی (عموم مردم) تقسیم می شوند.

عاشوری ادامه داد: صاحبان صفحات در واقع همان چهره های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، ورزشی، علمی و اقتصادی کشور هستند و هر چهره دارای صفحه و آدرسی اختصاصی بر اساس چارجوب استاندارد است و می تواند علاوه بر آدرس مشخص تحت دامنه اصلی وب سایت ˈچهره ها و مردمˈ دامنه اختصاصی خود را نیز به صفحه اختصاصی اش مرتبط کند.

وی افزود: کاربران عادی در واقع همان عموم مردم جامعه هستند که می توانند بدون عضویت در شبکه صفحات و مطالب چهره ها را مطالعه کرده و در صورت عضویت مطالب آنان را دنبال کنند همچنین کاربران می توانند علاوه بر ارسال پیام خصوصی به صورت بی واسطه با صاحبان صفحه ارتباط برقرار کنند.

***وب سایت ˈچهره ها و نخبگانˈ

عاشوری در مورد وب سایت دیگری با عنوان ˈچهره ها و نخبگانˈ نیز گفت: این وب سایت به آدرس www.vanokhbegan.com پایگاهی مجازی است که به عنوان پنجره ای نو برای آغاز فصل جدیدی از ارتباط و هم اندیشی بی واسطه میان شخصیت های کشور و مردم صاحب نظر تعریف می شود تا از طریق این پنجره که ˈاتاق فکرˈ نیز می توان به آن نام نهاد فرصتی در اختیار مسوولان حوزه های گوناگون اعم از سیاسی-اجتماعی، فرهنگی-هنری و اقتصادی برای استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران در راستای رفع مشکلات کشوری و پیشبرد برنامه های تعریف و تدوین شده قرار گیرد.

وی ادامه داد: صاحبان صفحه در ˈچهره ها و نخبگانˈ می توانند موضوعات و پرسش های مورد نظر خود را در گروه بندی مشخص در اختیار صاحب نظران قرار دهند تا به این صورت ضمن سهولت در اشتراک گذاشتن موضوعات مورد نظر خود به نظرات دقیق تر و مدون تری هم دست یابند.

عاشوری خاطر نشان کرد: ˈچهره ها و نخبگانˈ اولین و تنها پنجره ارتباطی بی واسطه میان مسوولان و صاحب نظران در مسیر هم اندیشی و هم فکری دو طیف یاد شده در فضای مجازی است که در آن صاحب نظران نه تنها از ایران بلکه از جای جای این جهان پهناور می توانند به ارائه نظرات کارشناسانه خود پیرامون موضوع مطرح شده بپردازند تا از دل بذر تکیه بر خرد جمعی بار موفقیت و بهبودی حاصل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: